FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer   ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 
Wat moet ik bij de griffie exact nerleggen voor kleine VZW

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    De VZW forum index -> VZW-Forum mededelingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Erik VH

BerichtGeplaatst: Do Jun 28, 2007 15:16    Onderwerp: Wat moet ik bij de griffie exact nerleggen voor kleine VZW Reageer met quote

Dertig juni nadert en ik krijg een pak tegenstrijdige berichten van wat nu exact moet worden neergelegd bij welke griffie van de Rechtbank van Koophandel.

Wij zijn een kleine VZW met Maatschappelijke Zetel in Londerzeel (1840), hebben géén patrimoniums, géén vrijwilligers & geen bezoldigde medewerkers.

Kan iemand mij aub een overzicht bezorgen (en eventueel een link waar ik desgevallend kan gaan downloaden) van wat ik nu exact moet doorsturen.

Bestaan er standaardformulieren voor het neerleggen en zo ja,waar kan ik die downloaden.

Op dit moment heb ik klaar:

- ledenregister
- ongesplitst dagboek (inkomsten & uitgaven samen) over boekjaar 2006
- staat van ontvangsten en uitgaven over boekjaar 2006
- staat van vermogen per 31/12/2006
- uitnodiging Algemene Vergadering & agenda
- verslag Algemene Vergadering waarin is opgenomen dat de verificateur kwijting geeft aan de Bestuurders

Bedankt.

Erik
stevenmathei
Site Admin

BerichtGeplaatst: Di Dec 15, 2009 8:06    Onderwerp: neerlegging ledenregister afgeschaft Reageer met quote

Denk eraan dat sinds 29 mei 2009 de neerlegging van een kopie van het ledenregister bij de griffie van de rechtbank van koophandel werd afgeschaft.

Volgende documenten moeten jaarlijks ter griffie worden neergelegd:

- de jaarrekening voor het einde van de zesde maand na afsluiting boekjaar

Indien de samenstelling van de raad van bestuur wijzigt, moet dit middels de formulieren I en II (zie www.staatsblad.be) eveneens worden bekendgemaakt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    De VZW forum index -> VZW-Forum mededelingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: